Friday, July 24, 2009

sibukkkkk weiiiii....

Soriiii yek..lama tak mengentry yeh.hehehee..
acik sibukkkkk sesangatttt…
sibuk menanam,
sibuk menjaga restoran,
sibuk mengharvest,
ate pas tu sibuk balik menanam..menjaga lagik..
adoiiii bukan senang mak encikkkk oiiii….

mesti kome2 heran kan ape le yg aku merepek ni??
aku ni bukan le jenis suka bercucuk tanam
ape lagi nak menunggu bende alah tu berbuah
nak di petik lagi
pas tu nak menanam balik lagikkkk…
adoiiii…tapi sib baik tu smua dalam ‘facebook’ aku je
Hahahahahahaaa…

tapi honestly le tu smua boleh membuat ati ku riang gumbira
sbb aku cuma click je utk menjaga bende2 alah tu
pas tu snap je pic....cantikkkkk woooooo....hahahaha

ha! ape lagi beralih le kome games dlm facebook tu
macam2 ada.....
tinggal lg kome sempat ke idak je!
kalo lambat jadi le cam aku nih..
lombu di mencarik tuan lain,
bunga ngan buah2 an ku di curik org!
dan aku?????
hahahahahaha.....ketawa sensorang le ape lagi!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...