Tuesday, June 7, 2011

Yeayyyyeyyyy....Mok Cu dah kawin....

Yeayyyyyyyyy......
Moksu dah kawinnnnnnnnnnnnn...
dah bertambah sorang lagi ahli kluarga....
sori leeee sengsangat x sempat nak update blog
mmg biziiiii....ada kenduri penambahan ahli
kluarga le katakan bizi leeee....
last 2 weeks ago Mokcu dah settle up,
adik aku yg bongsu..tinggey no. 4, 5 & 6 aje
yg masih single mingle...blm ade calon2nye kot
heheeee...
ateee kut ade sesiape yg berminat buleh le antor
borang yeh, masih terbuke selagi stok masih ade
hahahaaaa!! (budak2 ni kalo baca mau terbakor!)
Mokcu dpt org situ2 gak..senang..tak gaduh nak
balik memane pon kan..
aku hr tu mmg x bape nak interprem sbb dh
jadik 'membership penanggah' heheee...
kaki aku lenguh semacam sebab ke sana dan ke mari
adoiiiiiyaiiiii...sib baik ade en. pakcik (panggilan nakal
qisti kat bapak dia..hehee) buleh ngurut kaki aku gak..
heheeee...ok laaa....kome layan le gambo di sekitar majlis
adik aku ni haaa...


pagi yg tgh nak warm up..



ni koje smlmnye...

siap dah

menyiapkan hantaran utk pihak lelaki




tema putih & hitam

mlm tadi hujannnnnn baru pas mop lantai..adussss

still mendung

pelamin zaman skrg...


si penyibuk2 dah start nak berposing kat pelamin

cik kakak...hehehe...melawo hr tu..





camerawoman...golak lebih nampak..heheee


pihak lelaki segerombolan dtgnye..










ni namanya pengantin g u g u pppppp...hek2






sedare dr KL pun turun same...



para pencuci pinggan mangkok...hahaaa




aku pun same dah jadik pencuci pinggan mangkok! hahaaa





Disebabkan ni bulan org ramai kawin jd kita dengor le lagu kawin yeh
heheee...
peh ni tunggu la yea kenduri adik2 aku yg lain tu...tak tau le bile....
anyway kenduri dh selamat..kalau ade rezeki thn dpn ade le
anak buah sorang lagi...heheeee

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...