Monday, March 7, 2011

Bukit Besi De Vouessss..

Haaaaa...korang baca pun dah seriau yea dak?!...hahahaaaa
aku dah kata hari tu aku akan kongsikan ke'vouge'kan hometown
aku (hik3)...nah amik ni....layannnnn...

My Hometown Bukit Besi De Vouessss!!...

Kelab Golf Tasik Puteri

Anak2ku yg excited naik speed boat

dari sisi Tasik Puteri

hahaaa...ermmmm..


Padang Golf

Kelab ni biasa dikunjungi org kaye2 kat T'ganu

amacam? ada encem x anak aku sorang nih?

aktiviti yg ada...

depa tak nak balik daaaa...siap pujuk aku dok sini.





Atenyeeee..aku balik kampung ari tu seminggu gak leee...abih..si Bobok 
tak nak balik cepat2..seronok katanya..pas tu ade lak 'peneman' baru mak aku bela
si Bou'tok dan si Jambol lagi le asyik dikeleknye sana sini..adoiiiyaiiii...

Bobok dan Bou'tok (ade serupe tak?) hahaa!


siap main kolam lagi 



'soothing' mate aku kalo hari2 nengok cenggini...
So, penghabisnye moh le kita pakat ramei2 ke kampungku...
sambil bercuti lapangkan kepala yg berserabut hari2 sedut gas 
toksik kat KL nih! yea dak?...huhuuuu..
Kalo tak silap aku pun, kat Kelab Golf tu ade night stay tapi kureng 
pasti lak...anyway ni aku kongsikan sedikit information dari 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...